Volg ons op TwitterBekijk onze Facebook paginaDe voordeligste online sportkledingshop! Betalen met iDEAL (Multisafepay).

CATEGORIEËN

FILTER

Reset

Fabrikanten

Informatie

KEURMERKEN


FACEBOOK

Nieuwsbrief

Vul hieronder
uw e-mailadres in:


Aanbevolen

FAQ


  1. Ik heb net een bestelling gedaan, maar hoe nu verder, wat is de verdere procedure?
    Wat betekent IN BEHANDELING, AFGEHANDELD, FACTUUR GEREED, KLAAR OM TE VERSTUREN, KAN AFGEHAALD WORDEN?
  2. Kan ik wanneer ik de bestelling kom ophalen met de pin betalen?
  3. Kan ik een afspraak maken om buiten kantooruren de bestelling op te halen?
  4. Mijn winkelwagen is plotseling weer leeg...
  5. Kan de kleding ook bedrukt worden?
  6. Mijn adresgegevens zijn gewijzigd, wat moet ik doen?
  7. Ik heb besteld, maar wil de bestelling graag annuleren, is dat mogelijk?
  8. Ik zoek iets wat ik op de website niet kan vinden.
  9. Kan ik wanneer ik iets bestel de bevestiging per email ontvangen?
  10. Kan ik zien wat ik ooit al besteld heb?
  11. Ik wil iemand een kado sturen, kan dat?
  12. Welke vervoerder zorgt er voor de bestelling?
  13. Wat is de levertijd van mijn bestelde artikel(en)?
  14. Kan de factuur opgestuurd worden en daarna betalen?
  15. Kan een artikel eerder geleverd worden?
  16. Ik wil graag dat mijn pakketje 's ochtends wordt afgeleverd door de bezorger. Is dat mogelijk?
  17. Ik heb gekozen voor "Vooruit betalen", maar ik zie geen bankrekeningnummer?
  18. Wat zijn de verzendkosten?
  19. Ik heb al betaald, maar het artikel blijkt niet meer leverbaar?
  20. Ik heb per ongeluk mijn verkeerde email adres opgegeven.
  21. Ik had laatst wat in mijn winkelwagen geplaatst, maar nu staan de artikelen er niet meer in.
  22. Ik wil meerdere of enkele artikelen bestellen, hoe doe ik dat?
  23. Ik wil graag wat bijbestellen/wijzigen/annuleren/ruilen op een bestaande bestelling die ik nog niet heb ontvangen.
  24. Kan ik mijn eigen gegevens terugvinden op de site?
  25. Kan ik mijn vorige bestelling nakijken?
  26. Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen van mij bestelling.

  1. Ik heb net een bestelling gedaan, maar hoe nu verder, wat is de verdere procedure?
    Wat betekent IN BEHANDELING, VERSTUURD, KAN AFGEHAALD WORDEN?

    Procedure: Verwerken van de bestellingen:

    Indien u artikelen via deze shop heeft besteld, krijgt u binnen enkele minuten via het opgegeven email adres de bevestiging van de bestelling met het bestelnummer. De status van de bestelling staat op IN BEHANDELING of COMPLETED.

    Indien u heeft gekozen betaalmethode: Ideal, Vooruit en Paypal zullen wij u order verwerken zodra wij de volledige betaling hebben ontvangen. Indien u heeft gekozen voor Rembours of Contant dan wordt uw bestelling zo snel mogelijk verwerkt. (Het verwerken van de bestellingen gebeurt dagelijks). Kijk voor meer informatie over de betaalmethode op de pagina Betalingswijzen.
    Indien uw bestelling in behandeling is, worden de artikelen bij de leverancier besteld ( afhankelijk van betalingswijze, zie hierboven).

    Indien de artikelen binnen zijn van de leverancier, worden deze zo snel mogelijk verstuurd met DPD of PostNL naar het opgegeven afleveradres. Bij Rembours bestellingen worden deze ook naar de transporteur (TNT) gebracht, zodat zij de artikelen kunnen afleveren. De transporteur levert binnen enkele werkdagen. Of als men heeft gekozen voor afhalen bij bedrijf, dan geven wij zo snel mogelijk door (bellen/ mailen) dat de artikelen afgehaald kunnen worden.
    De status van de bestelling wordt gezet op AFGEHANDELD.

    KLAAR OM TE VERSTUREN: De bestelling is klaar om verstuurd te worden en wordt aangemeld bij TNT post. Het pakket zal normaal gesproken binnen 2 werkdagen bij de klant afgeleverd worden.

    AFGEHANDELD: De artikelen zijn rechtstreeks van de leverancier naar de klant verstuurd, of zijn reeds verstuurd door Alogo Sports.

    FACTUUR GEREED: De factuur wordt aangemaakt in het boekhoudprogramma, deze status heeft niets te maken met de levering.

    KAN AFGEHAALD WORDEN: De artikelen kunnen afgehaald worden.

    GEANNULEERD: De bestelling is om een bepaalde reden geannuleerd.

    [NAAR BOVEN]
  2. Kan ik wanneer ik de bestelling kom ophalen met de pin betalen?
    Nee. U krijgt van ons bericht wanneer uw bestelling voor u klaar staat. U kunt alleen contant betalen.

    [NAAR BOVEN]
  3. Kan ik een afspraak maken om buiten kantooruren de bestelling op te halen?
    Ja, maar dat kan echter alleen in overleg! U kunt hierover het beste een email sturen naar info@alogosports.nl met uw voorkeur.

    [NAAR BOVEN]
  4. Mijn winkelwagen is plotseling weer leeg...
    Dit kan veroorzaakt worden door diverse instellingen in uw eigen systeem, cookies etc. De oplossing is simpel. Registreer u eerst en ga dan shoppen. Registratie is gratis en verplicht u tot niets. U heeft dan uw persoonlijke inlogcode en uw persoonlijke winkelwagen. Daarmee is het probleem verholpen.

    [NAAR BOVEN]
  5. Kan de kleding ook bedrukt worden?
    Ja, stuur een email naar info@alogosports.nl met de volgende gegevens:
    * wat moet bedrukt worden (naam, nummer, afbeelding enz)
    * waar moet het bedrukt worden
    * hoeveel kleuren
    * grootte

    Wij kunnen u een richtprijs doorgeven. Indien het daadwerkelijk bedrukt moet worden, dan kunt u de bedrukking doormailen; eps-vector bestand of pdf bestand (hoge resolutie). Ook kunt u in de shop al bedrukkingen aangeven, kijk hiervoor bij bedrukkingen.

    [NAAR BOVEN]
  6. Mijn adresgegevens zijn gewijzigd, wat moet ik doen?
    Ga naar Mijn Klantgegevens. Daarna kunt u inloggen met uw bestaande gegevens en bij instellingen uw gegevens aanpassen.

    [NAAR BOVEN]
  7. Ik heb besteld, maar wil de bestelling graag annuleren, is dat mogelijk?
    Ja, maar dan moet u wel snel reageren (graag dezelfde dag). Stuur een e-mail en geef door dat uw bestelling geannuleerd dient te worden. (Graag de reden van annuleren doorgeven).


    [NAAR BOVEN]
  8. Ik zoek iets wat ik op de website niet kan vinden.
    Stuur een mail naar info@alogosports.nl Noteer om wel artikel het gaat; ook met artikel nummer van de leverancier (indien mogelijk). Het is goed mogelijk dat wij wel kunnen leveren ondanks dat uw artikel niet op de website staat, vanwege het grote aanbod.

    [NAAR BOVEN]
  9. Kan ik wanneer ik iets bestel de bevestiging per email ontvangen?
    Ja, u krijgt standaard binnen enkele minuten een email bevestiging van uw bestelling. Ook wordt u per email op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling en wanneer de bestelling bij u afgeleverd gaat worden. Zie voor meer informatie vraag 1.

    [NAAR BOVEN]
  10. Kan ik zien wat ik ooit al besteld heb?
    Ja, wanneer u inlogt kunt u een overzicht zien van uw bestelgeschiedenis. Dit is vooral makkelijk wanneer u voor een vereniging besteld. U kunt bijvoorbeeld bij een nabestelling alle kleuren, maten etc. overnemen uit een vorige bestelling.

    [NAAR BOVEN]
  11. Ik wil iemand een kado sturen, kan dat?
    Ja, dat is mogelijk. Wanneer u bestelt kunt u aangeven waar uw bestelling bezorgd dient te worden (alternatief afleveradres). Echter wordt er geen cadeaupapier/ inpakpapier gebruikt.

    [NAAR BOVEN]
  12. Welke vervoerder zorgt er voor de bestelling?
    Alogo Sports werkt alleen met gerenommeerde partners. Alle bezorgingen binnen Nederland worden door DPD of PostNL verzorgd.

    [NAAR BOVEN]
  13. Wat is de levertijd van mijn bestelde artikel(en)?
    De GEMIDDELDE levertijden kunt u nakijken bij Levertijden op de hoofdpagina van de site. Bij bestellingen van enkele stuks van een merk, kan de levertijd oplopen tot 2-3 weken. Dit i.v.m. de levertijden van de leveranciers van Alogo Sports en het eventueel samenvoegen van bestellingen.

    [NAAR BOVEN]
  14. Kan de factuur opgestuurd worden en daarna betalen?
    Bij Alogo Sports wordt er alleen gewerkt vooruit betalingen (factuur, IDEAL of Multisafepay). Voordat de artikelen zijn afgeleverd stuurt Alogo Sports altijd de factuur toe, bij al gedane betalingen zoals IDEAL en PAYPAL zal de factuur na levering verstuurd worden. Bij bedrukkingen dient er altijd vooraf betaald te worden. Alogo Sports verstuurd zijn facturen digitaal via email, op verzoek kan er een papieren versie opgestuurd worden.

    [NAAR BOVEN]
  15. Kan een artikel eerder geleverd worden?
    De bestelde artikelen worden altijd tegelijk verstuurd, zodra alle artikelen op voorraad zijn. Indien u meerdere artikelen heeft besteld en er zijn al een aantal artikelen op voorraad, dan kunnen deze eventueel eerder verstuurd worden (gedeeltelijke levering altijd in overleg met klant). Alogo Sports heeft wel het recht om extra verzendkosten in rekening te brengen.

    [NAAR BOVEN]
  16. Ik wil graag dat mijn pakketje 's ochtends wordt afgeleverd door de bezorger. Is dat mogelijk?
    Alogo Sports heeft geen invloed op de tijden wanneer een pakketje afgeleverd wordt. Ook kunnen er geen voorkeuren doorgegeven worden aan DPD of PostNL. Indien u niet thuis bent zal de transporteur het de volgende werkdag nogmaals aanbieden.

    [NAAR BOVEN]
  17. Ik heb gekozen voor "Vooruit betalen", maar ik zie geen bankrekeningnummer?
    Binnen enkele minuten krijgt u de bevestiging van u bestelling via het opgegeven email adres. Hierin staan onze gegevens genoemd. Ook staan onze bedrijfsgegevens op de hoofdpagina van de site bij Informatie.

    [NAAR BOVEN]
  18. Wat zijn de verzendkosten?
    Alogo Sports hanteert binnen Nederland verzendkosten van 6,95 euro,zie Verzendkosten.
    Indien een pakketje naar een adres buiten Nederland verzonden moet worden, zijn de verzendkosten op aanvraag. Onder rembours verzendingen hebben een toeslag.

    [NAAR BOVEN]
  19. Ik heb al betaald, maar het artikel blijkt niet meer leverbaar?
    Indien een bestelling is geplaatst en het geld is al betaald bv. d.m.v. Ideal, zal het bedrag teruggestort worden en u ontvangt een bericht hierover. U kunt evt. in overleg een andere bestelling plaatsen met het al betaalde bedrag, dit gaat uiteraard ook in overleg.

    [NAAR BOVEN]
  20. Ik heb per ongeluk mijn verkeerde email adres opgegeven.
    Stuur een mail naar info@alogosports.nl. Vermeld hierbij ook even het internet bestelnummer. Tevens kunt u zelf bij uw klantgegevens de gegevens wijzigen.

    [NAAR BOVEN]
  21. Ik had laatst wat in mijn winkelwagen geplaatst, maar nu staan de artikelen er niet meer in.
    Als u de artikelen in uw winkelwagen wilt bekijken, moet u eerst inloggen als klant. Daarna zullen alle artikelen weer zichtbaar zijn in uw winkelwagen.

    [NAAR BOVEN]
  22. Ik wil meerdere of enkele artikelen bestellen, hoe doe ik dat?
    Indien u meerdere artikelen wilt bestellen, kunt u deze allemaal in uw winkelwagen plaatsen. Als u uitgewinkeld bent, kunt u alles in 1 keer bestellen. Dit is ook aan te raden i.v.m. verzendkosten en andere eventuele extra kosten.

    [NAAR BOVEN]
  23. Ik wil graag wat bijbestellen/wijzigen/annuleren/ruilen op een bestaande bestelling die ik nog niet heb ontvangen.
    Dat is mogelijk.
    Stuur een mail naar info@alogosports.nl met de juiste gegevens:
    * artikel
    * artikelomschrijving
    * maat
    * kleur
    * enz.

    Wij zullen het aanpassen in de bestelling. Dit kun je ook nakijken via Mijn Klantgegevens; bekijk bestelling. Daarna zult u geïnformeerd worden over de verdere procedure. Indien er sprake is van een meerprijs, kunt het nog te betalen bedrag overmaken ovv het bestelnummer.

    [NAAR BOVEN]
  24. Kan ik mijn eigen gegevens terugvinden op de site?
    Ja, klik op Mijn Klantgegevens.

    [NAAR BOVEN]
  25. Kan ik mijn vorige bestelling nakijken?
    Ja, klik op Mijn Klantgegevens. Hier kunt u alle vorige bestellingen ook nakijken.

    [NAAR BOVEN]
  26. Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen van mij bestelling.
    Hoogstwaarschijnlijk zal u wel bij ons geregistreerd staan als klant. Maar bij de afronding van de bestelling is het niet goed gegaan.

    Wat belangrijk is bij het bestelling via de website om niet tijdens de bestelling en betaling het programma af te sluiten. Tevens dient u na betaling weer terug te gaan naar de bestelling via Alogo sports om zo de bestelling af te ronden. U krijgt binnen enkele seconden van ons een bevestigingsmail.

    Indien dit niet het geval is, kunt u het beste telefonisch contact opnemen om het probleem direct op te lossen.

    [NAAR BOVEN]